Monday, December 26, 2011

Setahun Bersama. . ALHAMDULLILAH

26/12/2010 - 26/12/2011 


aku ingin kau tahu
cinta aku satu ,
Tercipta buat dirimu, 

Hanya . . 

Untuk Kamu . . 





*
*
*
*



firstime kite bergambar. . awk cube nk amek gambar sy :) 






berlari2 sy xnk hehe 


tp bile sy nk amek gmbr awk


 lak awk yg malu2 :D




sy ingat lg awk ckp . .
 awk bli kamera tu utk amek  gmbr sy *terharu :( 
trime kasih syg . . :D


tgok da xmalu sgt hehe ^_^ 


perjalanan paling "jauh" 
kite mule2 melangkah PORT  DICKSON *mcm luar negara lak :)
dan kite pernah ke Melaka sempena Hari Jadi sy hehe 


tgok awk malu heehe :) muah muah 


bhgia tgok awk tersenyum :)

TaPi . . . .

xsampai beberapa bulan bersama 
sy terpaksa "tinggalkan" awk utk sementara waktu . . 



 sy tau awk sedih+sunyi tanpa sy, 
siannye kt awk  :( maafkn sy  . .


nmpk kesedihan diwajah awk :(
mase mule2 sy nk pergi . . 

sekali lg maafkan sy syg :(



"kau jaga selalu hatimu
saat jauh dariku tunggu aku kembali"

sekarang . . .

sy da blik syg 
sy akan sentiasa dengan awk . .
awk xkan sedih lg syg . .

^_^ V
bukti nya sy praktikal kt kolej awk (ASWARA) 
tiap2 hari kite jumpe . .:) 
indahnya hari sy hee . . 
rumah kite pon dekat2 je  haa. . 


alhamdulilah :)


hari ni 26/12/2011 kite masih bersama. .



nie gmbr kite mase sambut setahun kite bersana :)


kite g tgok wyg . . 


"SUATU MALAM KUBUR BERASAP"


kelakar cite uh dan happy dpt bersama ngn awk . .



ingat x syg ,
mse uh awk nk mkn tp xsempat . .
so sy ajak awk mkn Auntie Anne  . .:)
pun xsempat gak sebab ramai, kite bgkus then bwk msuk paggung hehe


"ku mencintaimu selalu
menyayangimu sampai akhir menutup mata" . .



"kau mampu membuatku tersenyum
dan kau bisa membuat nafasku lebih berarti"



"Kasih aku hanyalah untukmu
Tiada lain dalam diriku
Takkan berubah
walau dipisah laut biru


Cinta aku hanyalah untukmu
Tak pernah goyah, tak pernah jemu
Takkan terpadam dalam hatiku
Ia milikmu, percayalah. . "
(ost ombak rindu - adira) 




ya Allah . .
aku berdoa untuk seorang lelaki 
yang akan menjadi sebahagian dari hidupku ,
seseorang yg mencintaiMu lebih dari segala sesuatu,
seorang lelaki yg akan meletakkan aku pada posisi kedua di hatinya selain Engkau,
seorang lelaki yg hidup bukn utk drinya tetapi utk Engkau,
wajah tampan dan daya tarikan tidakla penting 
yg penting adalah sebuah hati yg sgguh mencintai dan dekat dgn Engkau,
dan berusaha menjadikan sifat2 Mu ada pada diri nya,
dan ia haruslah mengetahui bg siapa dan utk apa ia hdup shgga hdupnya tdklah sia2,
seseorang yg memiliki hati yg bijak, tdk hnya otak cerdas,
seorang lelaki yg tidak hnya mencintaiku tp juga menghormatiku
seorang lelaki yg tdk hnya memuja ku tetapi juga dapat menasihatiku ketika aku melakukan kesalahan,
seseorang yg mencintaiku bkn kerana kecantikkan ku tp kerana hatiku,
seorang lelaki yg dpt mnjadi sahabat terbaikku dalam setiap waktu dan situasi, 
seorang lelaki yg dpt membuatku merasa sebgai seorang wanita ketika aku disisinya,

Ya Allah 
aku tdk meminta seseorang yg sempurna namun aku meminta seseorang yg tdk sempurna,
sehingga aku dpt membuatnya sempurna di mata Mu,
seorang lelaki yg memerlukan sokonganku sbgai peneguhnya,
seorang lelaki yg memerlukan doaku utk kehidupannya,
seorang lelaki yg memerlukan senyum ku utk mengatasi kesedihannya,
seorang lelaki yg memerlukan diriku utk mmbuat hidupnya menjadi sempurna,

Ya Allah 
aku juga meminta,
jadikanlah aku wanita yg dapat membuatnya bangga,
berikanlah aku hati yg sungguh mencintai-Mu sehingga aku dapat mencintainya dengan sekadar cintaku,
berikan aku sifat lembut sehingga kecantikkan dtg dari Mu,
Berikan aku tgn sehingga aku selalu mampu berdoa utknya,
berikan aku penglihatan sehingga aku dpt melihat 
byk hal baik dan bukan hal buruk dlm dirinya,
berikanlah aku lisan yg penuh dgn kata-kata bijaksana,
mampu memberikan semangat serta menyokongnya setiap saat dan tersenyum utk dirinya setiap pagi,
dan bilamana akhirnya kami akan bertemu, aku berharap kami berdua dapat menyatakan

"betapa Maha Besarnya Engkau karena telah memberikan kepada ku pasangan yg dpt membuat hidupku menjadi sempurna"

Amin Ya Rabbal Alamin .. :)





LotSofLoVe CIk Mie ^_^ V







cikmiesygmeme

Happy Anniversary Sayang :D



syg ????

dgr x sy panggil ney ??? hehehe

tgok kek uh . .  :) da setahun da kite  bercinta2 dan bersyg2 kn :D

trime kasih syg atas segalanya . . 

alhamdulilah hubungan kite still berkekalan smpai sekarang . .

dgn restu kluarga sy n kluarga awk . . heee ^_^ 

mudah-mudahan berkekalan ye syg . .

xsangka awk akan adiahkan ayat yang sgt puitis haha 

sweet nye awk :P 


tgok sy xtau nk jwb pe , haa 
yela xprepare pape pon haha
 maaf ye syg :* 
pape pon sy terharu muah muah :D

speechless kt sini so bye iloveusomuch syg . . 

AZMIR BIN ZIN ^_^ 


nnt kn esok punye cerita hehe 

ehem2 p/s: pada yg geli tgok post ney sy x HERAN :D 
geli uh tanda jeles haha 


lotSofLove Cik MIe ^_^ V




cikmiesygmeme