Monday, August 15, 2011

kenyataan yg xpernah dibayang kan ,

sakit itu amat la menyakitkan aku , x tertahan sehingga menangis . .demam yg berpanjangan , aku mmg takut makan ubat . . kalau bole semua ubat yg ade nak aku buang ke longkang . . kwn2 semua pesan makan ubat aku hanya makan sekali je, sebab aku muntah bile makan , xkisa la ubat ke makanan ke same je sehingga lembik dan lenguh2 . .kwn2 semue nyer prihatin dgn keadaan aku , sgt2 terharu , aku bersyukur kepada ALLAH S.W.T sebab berikan aku kwn2 sebaik mereka . . budi baik mereka xpat aku balas . . terima kasih yg x terhingga . .
aku syg korg semue , dengan pertolongan mereka jugak akhirnyer arini aku sihat seperti sediakala alhamdulilah walaupun still check darah lagi , sebab takut ade jgkitan lagi. . tp demam dah kmbali normal. . insyaallah besok aku akan blik ke AS . . tggal seminggu je aku kne abes kan seblum aku cuti raya , aku kne blk sebab byk test kuiz dan asgnment aku xwat . . terima kasih jugak pada tercinta sebab bersusah payah amek kat alor setar, terima kasih atas semue nya syg :) pandai awk bwk kete, mama ckp awk berhati2 tp laju hehe. . tp xpe aslkan awk selamat smpai da selamat blik kan ? :) 

terima kasih . .


wajah2 mereka yg byk membantu ketika sy sakit , trima kasih kwn2 :) 

Atyn
Kikie
Aimie
Fiqa
Miera
Mas
Zati




beberapa pic yg cik mie dapat dri kikie, & atyn  semasa cik mie kat wad


ney mase tgah tggu giliran nk check ,
mmg da xlarat sgt. .


da berbaring da, tggu mase nk dimasukkan air , 


3 botol air dimasukkan, dicucuk x terkire tuk check darah , hue. .saket mmg sket
mne x nyer urat halus . . so byk tempat la dicucuk,
setiap beberapa jam amek darah . .
hu , xtahan rase nk blk xnk dok hospital . . hoho
xnk cite pape da , alhamdulilah sekarang da beransur pulih . .
terimakasih sekali lagi :)

lotSoflove Cik Mie ^_^ V





cikmiesygmeme

No comments:

Post a Comment