Tuesday, August 9, 2011

arini boring sgt , then on fb , pas uh makin teramat boring , so tgok la pic2 lame , 
termasuk pic2 lame dye , hurmmm xsuke nk tgok , 
bukan pic tp komen2 yg ade , nk komen pon serba salah rase len lak , 
kang org ckp pe lak , yela pic da lme kan , ngada lak nk komen . . 
hue so tgok je la , dgn hati yg sakit -________-"
nak wat cmner kann ? walaupun benda da lepas, ishhhh . .
dala mls pk , 
so nk letak pic2 dye yg sy curik , hehe 

*
*
*
*
*
*
I did three things today; miss you, miss you, and miss you.


The reason it hurts so much to separate is because our souls are connected.


When I see your smile, and I know it’s not for me, that’s when I’ll miss you.


When I miss you, sometimes I listen to music or look at pictures of you, not to remind me of you but to make me feel as if I’m with
you. It makes me forget the distance and capture you.


You may be out of my sight… but never out of my mind… I Miss You!


awk sgt comel syg , rinduuuu sgt kat awk syg :D 
 da la masam * walaupun dye wangi suke ckp dye masam hehe ,
sebab bunyi comel jeee ~ ;p

ok smpai sini je  , sy rinduuu awk syg :D 


lotSofLove Cik Mie ^_^ V

cikmiesygmeme

No comments:

Post a Comment