Saturday, July 16, 2011

lambat nyer mase nie berlalu :(


sumpah rindu awk syg ! 

cepat la blik sy rindu kan awk . . :(


sy adiahkan lgu ney tuk awk 

suara ku berharap 


di sini aku masih sendiri
merenungi hari-hari sepi aku tanpamu, masih tanpamu bila esok hari datang lagi ku coba hadapi semua ini meski tanpamu oooh meski tanpamu

bila aku dapat bintang yang berpijar
mentari yang tenang bersamaku disini ku dapat tertawa menangis merenung di tempat ini aku bertahan


suara dengarkanlah aku apa kabarnya pujaan hatiku aku di sini menunggunya masih berharap di dalam hatinya

suara dengarkanlah aku
apakah aku slalu dihatinya aku di sini menunggunya masih berharap di dalam hatinya

kalau ku masih tetap disini
ku lewati semua yang terjadi aku menunggumu, aku menunggu


suara dengarkanlah aku apa kabarnya pujaan hatiku aku di sini menunggunya masih berharap di dalam hatinya

suara dengarkanlah aku
apakah aku ada dihatinya aku di sini menunggunya masih berharap di dalam hatinya



                                                    lotSofLove CiK MIe ^_^ 



cikmiesygmeme

No comments:

Post a Comment