Sunday, July 31, 2011

tak percaya -_________-"


tibe2 arini hati sy berkata 

" xsangka sy dengan awk masih bersama"

betol ke ? 

sy syg sgt hubungan ney . . sy harap sgt ni yg terakhir . .

dan sy nk awk tahu awk cinta terakhir sy . .

sy syg awk sgt2 syg . . 

 . . sumpah x cye  . .

walau cm2 sy wat . . yela perangai sy kan . . 

hurmmm awk je la yg tau kann perangai sy . .

tp awk syg kan ???? hehe 

awk cinta kan ??

tahan kan dengan sy ? hehe *byk lak soklan . . 

sy bahagia dengan awk syg walaupun kdg2 sy merajuk2 uh . .

biase la mnje2 kan :D 

papa? ma nk pa tau ma sgt syg kan pa . .

walau pe pon yg berlaku ma tetap ngn pa . . 

doakan yg terbaik tuk hubungan kite ye syg ? 

jgn lupe tu . . -____-"

awk da jnji nk jage sy kan ? 

ingat jnji uh yee . . jgn mungkiri ! 

terimaksihsayangtuksegala2nya . .

lotSoFloVe Cik Mie ^_^ V



cikmiesygmeme

Selamat Berpuasa




نَوَيْتُ صَوْمَ غَدٍ عَنْ أَدَاءِ فَرْضِ رَمَضَانَ هَذِهِ السَّنَةِ لِلَّهِ تَعَالَى
Niatnya: Sahaja aku puasa esok hari pada bulan Ramadhan tahun ini kerana Allah Taala.
Sebenarnya, bangun untuk bersahur sudah dikira sebagai niat puasa.

SELAMAT BERPUASA SEMUA DARI CIK MIE :) 
JGN PONTENG2 TAU ! LOVEU 
ASSALAMMUALAIKUM -____-

LotSofLoVe CiK MIe^_^ V

cikmiesygmeme

Saturday, July 30, 2011

Ya Allah , Tiada Tuhan kecuali Engkau …. Ya Allah Engkau sedang memperhatikan gerak-gerik hatiku, nafasku, fikiranku, dan aliran darahku….. Ya Allah …Engkau melihat perbuatanku yang lalu dan yang akan datang ..karena Engkau tidak pernah tidur…dan Engkau yang tahu kejadian yang akan datang …yang tersembunyi dan yang dhahir, karena Engkau yang Maha Ghaib. Ya Allah Engkaulah yang memelihara alam ini , dan yang menjaga Arsy.  Ya Allah dengan segala kerendahan hatiku aku berserah dan takluk dihadapan-Mu karena Engkaulah yang Maha Kuasa, Yang Meliputi dan Maha Melihat …..
Dari Anas bin Malik r.a. berkata, "Rasulullah S.A.W bersabda : Apabila seseorang dari umatku membaca ayat Kursi 12 kali, kemudian dia berwuduk dan mengerjakan solat subuh, nescaya Allah akan menjaganya dari kejahatan syaitan dan darjatnya sama dengan orang yang membaca seluruh al-Qur'an sebanyak tiga kali, dan pada hari kiamat ia akan diberi mahkota dari cahaya yang menyinari semua penghuni dunia." Berkata Anas bin Malik, "Ya Rasulullah, apakah hendak dibaca setiap hari?" Sabda Rasulullah S.A.W, " Tidak, cukuplah membacanya pada setiap hari Jumaat." Umat-umat dahulu hanya sedikit saja yang mempercayai rasul-rasul mereka dan itu pun apabila mereka melihat mukjizat secara langsung. Kita sebagai umat Islam tidak boleh ragu-ragu tentang apa yang diterangkan oleh Allah dan Rasul. Janganlah kita ragu-ragu tentang al-Qur'an, hadis dan sunnah Rasul kita. Janganlah kita menjadi seperti umat yang terdahulu yang mana mereka itu lebih suka banyak bertanya dan hendak melihat bukti-bukti terlebih dahulu sebelum mereka beriman.
lotSofLove CiK Mie ^_^ V

cikmiesygmeme

Friday, July 29, 2011

If I never met you, I wouldn't like you. 

If I didn't like you,

 I wouldn't love you,

 If I didn't love you,

 I wouldn't miss you.

But I did, I do, and I will . .


Trouble is a part of your life, 

and if you don't share it, 

you don't give the person that loves you enough chance to love you enough.


Some people say the worst way to miss someone is when they are right next to you 

and you know you can't have them, 

but it's worse when you thought you didn't want them anymore 

and then all of a sudden you realize you can't live without them. . 


'Nafasku terhenti bila melihat dirimu
Terasa pantas degupan jantungku
Mungkinkah hatiku milikmu jua
Ku sayang padamu'


Meme? amy sygg meme sgt2 . . ^_^



lotSoflove CiK Mie ^_^ V


cikmiesygmeme

hati saya berkata . .

hati saya berkata awk bukan sape2 kat sy . .

hati saya berkata sy xnk tgok muke awk lagi . .

hati ini jugak berkata biarlah awk bersama dye, kawan sy sendiri . . 

walaupun tu sangat menyakitkan hati sy . . 

padahal hati sy tidak lagi untuk awk tp 

sy sendiri benci akan perasaan yg sy sendiri tidak thu nape. .

sy harus lupekan awk . . 

 tp . .

nape awk masih nk berkwan ngn sy?

sy x nak dgar pape ag tntg awk , sy xnak tau dgn sape awk berkwan . .

sy xnk tau dgn sape awk nk bercinta walaupun org tu kwn baik sy sendiri  

sy xnak tgok atau nampk perbualan awk dgn dye . . 

sy xnk tau semua tu . . tlg pegi dr hidup sy . . sy da cube jd kwn awk tp xbole . .

maapkan sy . . sy xbole tgok awk dgn dye . . k bye . .

sy hanya cintakan awk AZMIR . .

DYe x lagi dihati sy  . . cube kadang2 sy xpat nk halang perasaan sy . . 

maapkan mama pa  . . loveusomuch -____-. .

lotSoflOve Cik MIe ^_^ V



cikmiesygmeme

Wednesday, July 27, 2011

20 perkara ^_^





*Anda mungkin tidak mempercayainya, tapi merupakan nasihat yang baik
untuk dibaca!
Anda mungkin mempelajari sesuatu jika membacanya!*

*PERTAMA.*
*
Bersedekahlah kepada orang lain lebih daripada yang mereka perlukan dan
lakukanlah dengan penuh kerelaan.*

*KEDUA.*
*
Kahwinilah lelaki / wanita yang gemar anda berbicara dengannya, kerana
kemahiran berbicara antara satu dengan lain akan menjadi lebih penting
pabila usia semakin tua.*

*KETIGA.*
*
Usahlah mempercayai segala perkara yang anda dengari. Berbelanjalah
sekadar apa yang ada atau tidurlah seberapa lama yang anda perlu*

*KEEMPAT.*
*
Apabila kamu berkata, " Aku Cinta Padamu", maka tunaikanlah.*

*KELIMA.*
*
Pabila mengatakan, "Maaf", tenunglah matanya.*

*KEENAM.*
*
Bertunanglah sekurang-kurangnya enam bulan sebelum kamu diijabkabulkan.*

*KETUJUH.**
Percayailah cinta pandang pertama.*

*KELAPAN.*
*
Usah tertawakan impian orang lain. Manusia tanpa impian tidak memiliki
apa-apa.*

*KESEMBILAN.*
*
Cintailah seseorang dengan sepenuh hati dan penuh kasih sayang.
Sungguhpun anda akan berasa seolah-olah diri anda tersiksa, tapi
percayalah itulah satu-satunya untuk melengkapkan kehidupan ini.*

*KESEPULUH.*
*
Jika berlaku perselisihan pendapat, bertengkarlah secara aman. Usahlah
menyebut nama sesiapa ketika bertengkar.*

*KESEBELAS.*
*
Usahlah menilai seseorang berdasarkan peribadi keluarga mereka.*

*KEDUABELAS.*
*
Berbicaralah dengan tenang dan berfikirlah dengan pantas.*

*KETIGABELAS.*
*
Apabila seseorang bertanyakan satu soalan yang tidak anda gemari,
lontarkanlah senyuman dan bertanyalah padanya,"Kenapa anda ingin tahu?"*

*KEEMPATBELAS.*
*
Ingatlah bahawa setiap cinta dan pencapaian yang besar akan melibatkan
pengorbanan dan risiko yang besar.*

*KELIMABELAS.*
*
Ucaplah "Semoga anda diberkati" apabila mendengar seseorang bersin.*

*KEENAMBELAS.*
*
Apabila anda kerugian, janganlah jadi kurang ajar.*

*KETUJUHBELAS.*
* Berpeganglah kepada tiga R:*
1. * **Rasa hormat pada diri sendiri;*
2. * **Rasa hormat kepada orang lain;*
3. * **Rasa tanggungjawab terhadap semua tindakan anda*

*KELAPANBELAS.*
*
Usahlah benarkan pertikaian yang sebesar hama merosakkan sebuah
persahabatan yang besar.*

*KESEMBILANBELAS.*
*
Apabila menyedari bahawa anda telah melakukan kesalahan, usahlah
berlengah untuk perbetulkan kesalahan itu.*

*KEDUAPULUH.*
*
Tersenyumlah ketika menjawab telefon. Pemanggil akan melihatnya daripada
suara yang mereka dengar.*


lotSoFlove CiK Mie ^_^ V



cikmiesygmeme

cik mie suke purple vs hanis suke pink -________-"


taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!





ok ini hanismohdnasir ngn sy laa  ^_^ 

classmate sy . . comel kan ? *dye suke tnye "anes comel kan amy" ? hehe 

amy pon akan jwb "ye comel anes" ^_^ 

hahahaha 

dye suke pink 

sy suke purple :D 


cik mie ^_^  mase ney kat library :D 


hanis ^_^  
* sorry ney amy amek gmbr anes kt fb :D sbb td anes bg stu je  :p

kelas tuk arini cik mie pakai purple lagi then mase klas Account Sir Akmal 

tnye "mmg pakej ye pen ngn bju"

then sy jwb . ."sy suke purple sir" . . :)

sir jwb ag "sy pon suke" ^_^

then sy ckp "hanis suke pink" . .-____-"

sir jwb "sy suke jugak tgok beg sy color pink" haha  terbaik sir 

nape x ckp smua color sir suke haha kan senang :p

ok nahhhh amek tgok ney 

*
*
*
*

lau bole tnjuk dlm pencil box sy semue wane purple . . *xla smue tp kebykkan :) 

^____^ 


ney pinky je smue . . hahah  >____<

ok smpai sini jee

bye . . >.< 

ehhh lupee  . . 

papa ? jgn jeles ma update blog sal mmbe ma lak . .

asyik sal awk je :D hehe 

ok loveu syg -___ rinduuu . . 

lotSofLove Cik Mie ^_^ V






cikmiesygmeme

Tuesday, July 26, 2011

I LOVE YOU.




Let all my smile be yours
                                                            All your tears be mine
Let all my happiness be yours


All your sadness be mine,
Let the whole world be yours,
Only you be mine. .



trime kasih tuk 7 bulan yg indah . .

yg penuh ngn dugaan & cabaran -_________-

trima kasih jugakk sbb bersabar ngh perangai pale angin sy . .

walau da mcm2 sy wat kat awk tp awk tetap syg & cintakan sy . .

sy berterima kasih sgt kat awk . .

sy mintak maap selama kite bersama sy byk wat awk sedih . . 

sy nk awk tau sy sgt sygkan awk AZMIR . .

sy ingat sampai bile2 jnji awk :) 

trima kasih sekali lagi . .

doakan hubungan kite berkekalan tuk selamanya ye ? 

awk la DIHATI sy tuk selamanya syg ^__^ 

I LOVE U SO MUCH SYG . . 



lotSof LoVe Cik Mie ^_^ V




cikmiesygmeme

Monday, July 25, 2011

untuk awk syg :)

Dia memang hanya dia
Ku s'lalu memikirkannya
Tak pernah ada habisnya
Benar dia, benar hanya dia
Ku s'lalu menginginkannya
Belaian dari tangannya
Mungkin hanya dia
Harta yang paling terindah
Di perjalanan hidupku
Sejak derap denyut nadiku
Mungkin hanya dia
Indahnya sangat berbeda
Ku haus merindukannya

Ku ingin kau tahu isi hatiku
Kaulah yang terakhir dalam hidupku
Tak ada yang lain hanya kamu
Tak pernah ada
Takkan pernah ada

Benar dia, benar hanya dia
Ku s'lalu menginginkannya
Belaian dari tangannya
Mungkin hanya dia
Indahnya sangat berbeda
Ku haus merindukannya

Lirik takkan pernah ada - geisha ^_^

 

LotSofLOve CiK MIe ^_^ V


cikmiesygmeme

ungu itu cantik ^_^

^_________^ 

ok hari ni pegi klas pakai bju baru :D hehe

*kwn2 yg ckp sebab bru siap -______-"

nk tgok la tu . .  

ney haaa. .  


ok sy suke purple :D 


tu blkg liz ^_^  dye nak jugak hehe 

pastu nk tggu last klas cik mie g umah anes sebab umah dye dekat ngn tesco :)

cik mie jumpe ney kat umah dye . . 

*
*
*

taraaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!


adoyaiii comel dye pakai bju lak . . -____________-"

papa ? ma nk stu ! >_<

plizzzz :D 

ney bebear kwn cik mie Mar, BF dye bg sempena birthday dye kelmarin ^___^ 

comel kannn -__________-" bile ley dpt ney huee :( 



pastu blik umah sebab klas start kul4 . .
ney mto anes . . 
liz bwk . . sebab liz nk bwk mto anes . . 


ney lak mto liz . . anes bwk cik mie ^___^ da smpai da . . hehe

ok bai *____*



lotSofLove Cik MiE ^_^ V

cikmiesygmeme

Sunday, July 24, 2011

merindu hari2 bersama tercinta ^_^


dialah dihati cik mie :D 

rinduu tau kat awk syg . . 

gemukk ! hahaha


thanx tau tuk beberapa hari yg indah :D


hari pertama kuar g mid :)

tgok wayang flat 3A -____-" 

bju nk sme je kann ^_^ ngada ! ;p


kali kedua kuar g makan ayam penyek :D 

nyorok2 la . .  grrr

hurmmm sedap kann -_____-


*
*
*


tudia tgok syg sy mkn . . auwww :D hehehe


hari terakhir g teman tercinta show kat kraftangan sempena aidilfitri ney . . :)

dr kiri : abg hasnul, abg jamil, k.ani aka kakak tercinta, tercinta  & abg fikri ^__^

da nk raya da *puasa pon x lgi hehe


tu dia bersama tercinta mase ney da nk abes da . .

yeahhhhh ^_____^"

last set :D
 hurayyyy bole dating . .  hehehe


yeahhh dapat mkn GCB :D 

sempat mkn ag sebab wayang start kul 10 pm . . hehe

thanx syg ^_^ 



alololo comel :p hehe 

pas mkn berlari ke panggung wayang haha 

tgok cite 

"takemehometonight" 

cite yg agak kelakar haha -_____-" *padahal ngntuk 

dan hari terakhir bersama tercinta . .


antar sy kat pudu :) 

nk blik AS da . . 

nek mto tau :D seb bek barang sikit . .  

da turun kne nek blik mto sebb nk amek gmbr ney . .  grrr hahaha 



ok thanx pa sebab antar ma :D ma syg pa sgt2 . .

ma akan sentiasa rindukan pa ^___^ 

"aku akan menyayangi mu, ku kan setia kepadamu, kukan selalu disisimu seumur hidupku"


LotSofLOve CiK Mie ^_^ V



cikmiesygmeme