Tuesday, April 26, 2011

aku nk kau sihat 
sebab aku risau kalau kau sakit 
aku nak kau gembira 
sebab aku x appy kalau kau sedih 
aku nak kau ceria 
sebab aku rasa sepi kalau kau muram 
aku nak kau kuat 
sebab aku lemah kalau kau down 
aku nak kau tahu aku bukan friend yang baik tp aku cuba belajar jadi kawan yang baik . . 

sesekali jadilah kawan yang mendengar dari hanya bercerita 
ambillah masa memahami hati dan perasan kawan kerana dia jugak seorg manusia 
dia juga ada perasaan takut, ada rasa bimbang, sedih dan kecewa
dia juga ada kelemahan dan dia jugak perlukan kawan sebagai kekuatan
kita selalu melihat dia ketawa tetapi mungkin sebenarnya dia tidak setabah yang kita sangka. .
disebalik senyuman itu mungkin banyak cerita sedih yang ingin diluahkan 
disebalik ketenangan nya mungkin tersimpan seribu kekalutan , kita tidak tahu . . . 
tetapi jika kita cuba jadi sahabat seperti dia mungkin kita akan tahu   . . .


lotSoFloVe Cik MIe ^_^ 

cikmiesygmeme

No comments:

Post a Comment