Wednesday, March 9, 2011

c.i.n.t.a


rinduu kannnn . . tercinta . . Azmir . .

awakk  . . 

maafkan saya selalu berfikir bukan2 walaupun saya tahu itu akan merosakkan hubungan kita  . . 

sifat ini seolah2 da sebati dalam diri ,

tp . . 

awak selalu meneutralkan . . . maafkan saya sayang . . .

hurmmm sayang  . .

maafkan saya selalu memberontak setiap kali awak bg nasihat . . 

walaupun saya tahu saya salah tp masih menegakkan benang yang basah. . 

dan tiap kali itu la awak menenangkan saya. . 

maafkan saya tidak boleh menjadi seperti yang awak nak 

walaupun awak tidak pernah mempertikaikan siapa diri saya dan menerima saya seadanya. . 

sayang . . .

maafkan tentang segala2nya. . kadang2 saya rasa diri saya seperti manusia yang xpernah kenal erti

  bersyukur  . . maafkan saya lagi . . 


awak selalu beritahu  . .

lupakan perkara yang da lepas. .

hurmm . .

"percayailah pasangan sendiri. . sebab nnti bila de perkara brlaku, kite xharapkan 

kepercayaan orang lain tetapi sepenuhnye dr pasangan kite . . "

sayang . . .

hurmmm. . terima kasih ats segala2nye  . . baru saya sedar awak umpama nadi dan nafas saya dalam

 meneruskan kehidupan ini  . .=(

sayang . . . saya x tahu mcm mne nk balas segalanya . . 

 cume berharap agar dapat menjage awak selagi saya masih bernafas dan x mahu membiarkan awak

 disakiti lagi  . .saya mahu brikan kasih sayang ini tanpa batasan . .kerna saya sayangkan awk  . .

sayang  . . 

terima kasih lagi kerana bersabar melayan karenah saya yang nth pape ney  . . degil, keras kepale, 

keras hati, sensitif, suke memberontak. .argghhhh mcm2 lagi . . 

terlalu banyak kekurangan & kelebihan tp awak masih bersama saya dan sy xtahu nape . .  

DAN. ..


sehingga saya jumpe kata-kata ini . . barulah saya faham knape kita masih bersama . . 


"belajar la bersyukur dengan jodoh anugerah tuhan. .

usah mendambakan teman secantik Balqis andai dirimu xseindah Sulaiman, . . 

mengapa diharapkan teman setampan Yusof, andai dirimu tidak setulus Zulaikha  . .
tak perlu mencari teman seistimewa Khadijah, andai dirimu tidak sempurna Rasulullah S.A.W. . "


lotSofLove CikMie ^_^ V











cikmiesygmeme

No comments:

Post a Comment