Saturday, March 26, 2011

26/3/2011



berdasarkan tarikh diatas *cewahh xley bla . . haha xsangka da 3bulan sy bersama tercinta . . 

terima kasih syg  . . 

walaupun selalu gado, merajok la tp still syg menyayang kn. . haa. . hehe . .biasela tuu  . .haha . . 

lagu kat blog ney khas tuk awk sygg  . . lau nk nynyi ney haa sy sertakan lirik k . . lagu ney sgt bermakna erti nye ,  huhu 

Di dalam hatimu
T'lah aku temukan
Arti kebahagian


Bersama dirimu
Aku merasa berarti
Sanggupkah dirimu
Untuk bertahan
Hingga waktu tak berjalan

Mencintaiku
Walau bintangku tak terang


Cintailah aku sepenuh hati
Sesungguhnya aku
Tak ingin kau pergi
Takkan mampu ku hadapi dunia ini

Betapa hidupku takkan pernah sama
Bila kau tinggalkan ku
Tetaplah disini saling memiliki
Selama-lamanya

Tiada arti semua bila kau pergi

Genggamlah tangganku dan peluklah diriku
Saatku jatuh nanti menangis sepi


Cintailah aku sepenuh hati
Sesungguhnya aku
Tak ingin kau pergi
Cintailah aku sepenuh hati
Tak ingin kau pergi
Takkan mampu ku hadapi dunia ini
Tiada arti semua bila kau pergi


 syg . . sy nk awk tau . . walau mara cmne pon sy kat awk sy tetap syg awk syg  . . sy perlukan awk disisi sy . . awk ingat yee smpai bile2 . . sy bahagia ngn awak walaupun kadang2 de je masalah en . . tp ade nyer awk . . penenang sy . .kite ley selesaikan . .terima kasih sebab bg kasih syg yg byk sgt kat sy . . hehe sy syg awk  ^_^ terima kasih sebab snggup tggu sy . .yela bljr jauh2 kan . .huhu terima kasih sebab sabar ngn prangai panas baran sy. .terima kasih sebab melayan karenah sy yg kadang2 pelik  . . yela mne x nyer kejap ok tibe2 merajuk . . haa xpelik ke ? hehe biase la pmpuan . . ;p maap ye sygg  . . :)

TERIMA KASIH ATAS SEGALA2 NYA . . 

LotSoflove CikMie ^_^ V

cikmiesygmeme

No comments:

Post a Comment