Monday, February 21, 2011

cik mie & meme


awk laen sy laen ^__^ da tentu2 laen lau x, xkan kite coup . .  hehe xkan kite same jantina . .  hahah 

 . . bila sy de klas awk cuti  .. awk cuti sy de klas . . huee. . bila sy nk g klas awk masih tidur  . . 

sebab klas awk lmbt . . tp sy xlupe kan kejut awk sygg? kadang2 awk bz , sy tggu smpai awk xbz  . . awk

 xpernah lupe text sy  . . or kol . . terimakasih syg ! sy jugak  . .kadang2 bz  . .sy xlupe awk  . . tp lau 

tbe2 x text uh haa . . bermakna sy xde kedit or merajuk ~ hehe awk tau kannn ? tp jauh disudut at sy nk

 merajuk ngn awk syg  . . sy sje je . .  -_____- hehe  dgn sape lg sy nk merajuk lau bukan dgn awk  . .

 kan syyggg?  terimakasih lagi sekali & sy minx maap ye . . >___< sy rindukan awk syg  . . =( rinduuu 
sgt2 . .  

*
*
*
*
*

I Love You..

Not For What You Are..
But For What I Am When I'm With You..!

The moment I saw U

I fell in love with U

I cant live without U

wanna spend the rest of my life with U

~I LOVE U AZMIR~

*
*
*
*
*
*
*
*

''In each single day

we smile and laugh so many times. .

We never thank Allah after every smile

but we do blame & complain Him for every tear we cry" =)

LOtSofLove CiKmIe ^_^ V


cikmiesygmeme

No comments:

Post a Comment