Thursday, February 17, 2011

alhamdulilah . .

@#$#$%Z^&*)(*&^%$#

ehhh ko terasa ehh ko pentiru tu?? ingat ko sorg je ke de blog? ko sorg jela bru bljr ? papepon kisa pulak aku ! haha~ mulut ko cm hanjijjjjj! haha terima ksih atas penceritaan anda ! hahah iloiked sygg . .  maap !  hahaha aku mmg dak kcik ag  . . tp aku rase ko tue tp otak agak kecik  . . hahaaha for your information yee  . . LANTAK KO LA !!!! ^__^ tau ko panas aty kan bce blog tercinta aku ney  . . 

n xsilap aku ko ckp muke je cantek tp perangai cm hantu  . . rite ? aku suke sgt  . . alhamdulilah terima kasih  diatas pujian  . . ingat buteeee td . .  hahaha hantu xhantu la makcik haha . . hoohoho 

"kamu seperti HANTU terus menghantuiku, kemana pun tubuhku pergi kau terus membayangi aku" .

tercinta aku pun ckp aku hantu hahah :p terima kasih syggg ~


tuk pengetahuan akak yee . . jodoh tu semue ditangan tuhan  yee. . kite ney merancang je . . lau de yg da jnji bagai uh terpulang la semue org bercinta ckp cm tu . .  eley cm xpernah~ tipu la ! hahaah jaat2 & kurang ajar nyer aku pon pd org yg xpaham bahasa ibunda je . .  harap maklum akak syg  . . hahaha

kdg2 org cantek gak xckp dorg xcntek . .org yg puji selalu nyer enn  . . bru la terasa diri cantek bukan cm org yg da mmg xcantek tp pandang cermin then ckp diri sendiri cantek   . . auuuwwww maap2 sy mmg agak kurang ajar . .aku xnk kurang ajar tp terpakse la akak syg  . .  hahaha n ag sekali nk ckp xde org baik ckp dye baik akak tlg la ingat yee. . .  .yg de pon org gileeee kot hahah xtau npe bile update rase nk gelak jee . .sebab tertnyer2 lau kiteorg ney dak kcik enn  . . npe bercinta gak ngn DAK KECIK ? so berhati2 dgn pe yg anda ckp ye sebab mungkin de kne mgne ngn anda gak . . gileee~

 haha maap2 . . mmg semue slh dtg dri ko . .  ehh dari aku kot..ehh dari ko laa. . .haha ko tau sebab pe ? sebab ko uh physcho lebih  . . isshhhhh hehehe macam2 la ko ney  . . semak jee blog aku cite sal ko  . . cm idola aku lak tp mmg x laaaa hahaha xkann idola aku cmney  . . bru nk anggap akak tp huiihh xkan kot . .  !
dala kot aku xnk da la cite sal ko . . menyampah hehehe tp nnt aku rinduu lak . . mcm ne? haa  xkan kottt ..  hehehe ^_____^  xpe2 xkisa laa suke aty ko la wahai AKAK nk ckp pe tntg pe pon, da nek bosan melayan hehehe surrender laaa sebab rase cm tmbh sampah je kt blog ney  ..  huhuhu 


Zàijiàn ~gudbye ( dlm mndarin ) tau ko xbljr mandarin haha bye tuk selamanyer ~ haha 

pada kwn2 yg len maap lau cer cik mie kali ney byk yg memaki hamun ke pe ke cik mie minx maap ye :) xnk mara2 menci2 ney tp org "nak" en  . . nk wat cmner . >_____<

harini klas seperti biase . . tp klas public speaking g kjap je bab de pjumpaan Kelab Kewaris aka Kesenian & Kebudayaan ok . . iloiked!  de mcm2 persembahan tuk anugerah dekan kli ney .. huee . . nntikan ^__^

tercinta berkata " syg. . sy sygkan awk  . . awk cye kan sy x? "

dann sy dengan jujur nyer mjwb  . . "sy cube syg " jgn la risau selagi awk masih de perasaan syg kat sy, sy cye kan awk syg  . . awk jgn risau k . . sy pon syg kan awk  . .tp lau awk da xsyg kan sy awk bgtau yee  =)


sygg ~



 Tuhan memberikan rasa cinta dalam diri sy, dan sy memberikannya pada awk. . Tolong jangan

 berikan lagi pada orang lain. . -_______- bole ? xmintak awk jnji pape nnt "Mungkir jnji" lak enn .

  haaa hehe :))


syggg . . . .



Sy mencintai awk kerana agama awk dan kerana cinta awk kepada Maha Pencipta, Andai awk  

hilangkan
 cinta awk, maka hilanglah cinta sy pada awk, Cinta awk terhadap Maha Pencipta mendekatkan sy

padaNYA, Dan Kerana Cinta pada Illahi jugalah yang menyebabkan sy memilih Awk . . =) bersyukur pada Allah S.W.T dgn pe yg sy ade >__<  ALHAMDULILLAH . .


lotSoFlovE CikMie ^_^ V








cikmiesygmeme

No comments:

Post a Comment