Monday, December 27, 2010

hari ini. . .

sangat2 dan teramat SEDIHHHHH . . .
mcm2 terjadi . . 
slh SAPE ?
saya bersalah dengan semue org. .
saya minx maaf . . tp xkan semudah itu . . hmmm . .
sy akan meninggal kan KL kembali ke kedah untk smbung belajar lg. . hmmm
terima ksih pada semue yg bg byk kenangan kat saya . . terutama semue pekerja Hotel Singgahsana :)  i will miss u all . . jgn lupe amy tauu. . . amy sedihhh sgttt . . nk ngessss .. .:( tp xpe t amy blik lg. . . tggu amy ye . . :) sabar taw. . .



lotSofLove CiKMie ^_^V




cikmiesygmeme

dewa _kosong . .

Kamu seperti hantu
Terus menghantuiku
Ke mana pun tubuhku pergi
Kau terus membayangi aku
Salahku biarkan kamu
Bermain dengan hatiku
Aku tak bisa memusnahkan
Kau dari pikiranku ini

Di dalam keramaian aku masih merasa sepi

Sendiri memikirkan kamu
Kau genggam hatiku
Dan kau tuliskan namamu
Kau tulis namamu

Tubuhku ada di sini

Tetapi tidak jiwaku
Kosong yang hanya kurasakan
Kau telah tinggal di hatiku

  to : MEme MoMo :) 

lagu ney mmg sedap didengar heehe  . . <3

lotSoflove CIkmIe  ^_^V  

cikmiesygmeme

Friday, December 24, 2010

rindu sama blog . . heheeh

maaf sy pinta terlebh dahulu . . agak lme tidak mengupdate hehehe bagaimana anda semue mesti sihat2

belaka BUKAN??

harap2 begitu la . . 

saya rindukan kamu semue wahai kwan2 ku . . hehe xlame lagi ketemu  . .gembira sgt  . . 

xpe la .. xlame lagi je . . tengah bersabar ..  hehe ok la cik mie xtahu nak bercerita pasai pa rini cik mie mengundurkan diri  . . bye 
lotsofLove Cik miE ^_^ V


cikmiesygmeme

Monday, December 13, 2010

thank you ALLAH

syukur pada tuhan sebab saya lulus dlm exam SEM ney  . . Alhamdullilah  . . 
result yang tidak disangka2  . .terima kasih pada kwn2  .. yg paling penting pada ma yg sentiasa berharap sy lulus  . . akak da dpt pe yg ma nk  . .pada lecturer sy  . . trima kasih byk2  . . thank you all  . . pada yg tidak mendapt keputusan yg tdk memuaskan saya doakan awak buat yg terbaik tuk sem depan . . i know you can do it  . . gagal sekali x bermakna gagal tuk selamanya  . .  anda tau pe yg anda mahu dlm hidup ini sebenarnyer  . .cube lah tuk mengapai nya  . . 


There are two kind of failure :- 


those who thought and never did and those who did and never thought. .






If u stand for a reason,be prepared to stand alone like a Tree.
If u fall on the ground,fall as a seed that grows back to fight again. . 





                                                                        LOtsOfLove CiKMie ^_^ V
cikmiesygmeme

Thursday, December 9, 2010

apologize . .


Apologize doesn't mean that u r wrong and the other person is right. .It only means that we value the relationship much more than our ego  .  . . . 








Be the first one to say Sorry,when the other person seems to be hurt bcoz of U . . Be the 1st one to forgive, if a Person says Sorry to U!!!






                                                                        LoTsOfLOvE CiKMIe ^_^ V
cikmiesygmeme

Monday, December 6, 2010

You came in My life




So many times I thought I would never find someone to love me the way I needed to be loved. Then you

 came into my life and showed me what true love really is  . . .


I promised not to love someone because I'm not ready yet, 

then you came into my life and all has changed. 

I left my promise untrue because I can't help the fact that I'm beginning to fall for you. . .



lotsOfLove ciKMie ^_^ V



cikmiesygmeme

Saturday, December 4, 2010

let me fall in love



Mata ini indah melihatmu
Rasa ini rasakan cintamu
Jiwa ini getarkan jiwamu
Jantung ini Detakkan Jantungmu

Dan biarkan aku padamu 
menyimpan sejuta harapan aku padamu
Rasa ini terus padamu
Takkan kubiarkan sampai nantiku
Aku mati

Biarkan aku jatuh cinta
Pesona ku pada pandangan
Saat kita jumpa
Biarkan Aku kan mencuba
Tak peduli kau berkata
Tuk mau atau Tidak



lagu ney sweet :)
                                        lotsOflove CikMiE ^_^ V 


cikmiesygmeme

mimpi yg dtg . .

semalam  ..3:39 pagi 


aku bermimpi indah  . . tp . . .


mimpi itu seakan2 kenangan yg aku da lupekan  . . 


kenangan di waktu alam persekolahan  . . tp . .  sayang mimpi tu  . . hmmm


kenape kau xda dlm mimpi aku  . . dalam tu ade FARA, ade WANIE  . . tp kau . .. hmm . . 
nad,wanie,husna,amy,fara,pari <3


bila terbangun dr tidur aku tertanya2 mana kau pergi knape kau x muncul dlm mimpi aku  . . xsudi ker kau dtg dlm mimpi aku? 


kehadiran kau di sisi aku dulu sgt menceriakan hidup aku, menemani aku yg kesepian  . . 
 tapi hari ini. .  . semua itu hanya tinggal memori , kita tidak lagi seakrab dulu perbalahan sering kita ciptakan . . 

Sahabat akan ku relakan pemergian mu . .  kerana . . . . 


aku tahu setiap pertemuan pasti ada perpisahan dan setiap persahabatan ada pertelingkahan  . . terima kasih sahabatku  . .


Distance never separates any relation,
Time never Builds any Relation . . If Feelings are True from Heart . . 

Then . . . "Friends Will Always be Friends".


                                                                                       
                                                                                            LotSoFLovE CikMie ^_^ V
                                                                                                        
cikmiesygmeme

Friday, December 3, 2010

good !


 



bagus kalau ko tuh paham bahasa . .  aku xmembenci tp x suke dgn perangai ko . .  cube la berubah tuk kebaikan diri sendiri  . . pape pon aku tahu semue org wat silap  . . is ok darling . .









                                                              LotsOflovE CiKMIe ^_^ V




cikmiesygmeme

bila sendiri . .



tika ku terkenang kan kau , ku pasti akan tersenyum. .  tika ku tidak mendengar suaramu aduhaii . . rindunya,

tanpa mu  . . ku rasa sunyi sekali . .  tanpa mu  ..  hatiku menjadi gundah gulana . .

adakah itu nama nya cinta  ???

cinta yg kucari selama ini .. .  

ku rindu padamu , ku rindu gelak tawamu . . ku rindu segalanya  . . .

aku pilih bukan kerana hartamu 
aku pilih bukan kerana rupamu 
aku pilih bukan kerana keturunan mu
aku pilih kerana agamamu  . .  


ku duduk sendiri bertemankan sepi, tanpamu disisi. . 
maafkanlah diri ini tak tahu menghargai sekeping hati yg ingin disayangi . . .


LoTsofLOVe CikMiE  ^_^ V

cikmiesygmeme

Thursday, December 2, 2010

benci org cam ko !




give hundred chance to your enemy to be your friend . . 

I don't care about you anymore . . 


                                                                        LOtSoFloVE cIKMIE  ^_^ V

cikmiesygmeme

itula kita sebenarnya . . .

*kadang kadang kita lupa nak TANYA KHABAR si dia..

*kadang kadang kita selalu ingat dia TAK INGAT kita..

*kadang kadang kita selalu LUPA SEGALA KENANGAN bersama.

*kadang kadang kita hanya INGIN TAHU daripada mengambil tahu..

*kadang kadang kita tak sedar ada ORANG MEYAYANGI kita..

*kadang kadang kita tak sedar yang kita SAKITKAN HATI kawan kita..

*kadang kadang kita tak sedar yang kita membuatkan SESEORANG KECEWA..

*kadang kadang kita tak sedar apa yang kita KATAKAN itu kita lakukan..

*kadang kadang kita tak tahu ada yang AMBIL BERAT tentang kita..


*kadang kadang kita tak tau yang dia TAK SUKA kita..

*kadang kadang tak tau pula yang serius itu memang benar SERIUS . .

*kadang kadang kita tak respect pada kawan kita yang banyak MEMBANTU kita..

*kadang kadang kita akan hanya ingat seseorang kalau kita MEMERLUKAN ..

*kadang kadang kita akan LUPA kawan ketika kita sedang gembira..

*kadang kadang kita akan menyalahkan seseorang sekiranya kita KETINGGALAN sesuatu berita..

*kadang kadang kita akan menyalahkan orang lain walhal KESALAHAN itu berpunca dari kita..

*kadang kadang kita akan utamakan yang BARU dari yang lama..

*kadang kadang kita tersentap kalau si dia MENEGUR kita..

*kadang kadang kita cuba melakukan yang terbaik tetapi MENYUSAHKAN orang lain..

*kadang kadang kita suka MEMERHATI daripada menegur..

*kadang kadang kita suka MENGHARAP pertolongan tanpa meluahkannya..

*kadang kadang kita sentiasa happy padahal hanya kita SAJA yang tahu..

*kadang kadang kita sentiasa nampak kesalahan org lain daripada kesalahan DIRI kita..

*kadang kadang kia senang lupa jasa sahabat kita akibat sesuatu PERTELINGKAHAN KECIL sahaja..

*kadang kadang kita selalu ingat kita saja BETUL..

*kadang kadang kita sukar menerima PENDAPAT orang lain..

*kadang kadang kita terlalu singkat tanpa memikirkan apa KESUDAHANNYA..

                                                            





                                                                                lOtSofLove CikMie ^_^ V

cikmiesygmeme

Wednesday, December 1, 2010

jgn pernah buang kenangan itu . .

walau dgn sape kite berkwan sekarang walau dgn sape yg kwn kite kwn trime dye seadanya jgn la pernah membenci . .  cube la menerima keburukan org lain seperti mane org lain menerime mu . . bukan senang kite nk cri kwn yg sempurna dlm dunia ni . . byk cabaran yg perlu kite lalui. . . ingatla semue kenangan yg pernah dilalui bersama kerana itu mungkin dpt membuatkan kite berasa betapa indahnya persahabatan atau sesuatu perhubungan itu . . jgn sesekali memilih tuk berkwan dan jgnla pula melupakan sesorang yang pernah menolong atau yg pernah ade waktu kite susah . . sesungguhnya kwn waktu senang sentiasa ade tp bila susah sukar utk dicari .I always thought loving someone was the greatest feeling, but I realized that loving a friend is even better, we lose people we love but we never lose true friends. .  Good friends are hard to find, harder to leave, and impossible to forget! ^_^ V


FRIENDSHIP is like a tree.

It is not MEASURED on how TALL it could be,

but is on how DEEP the ROOTS HAVE GROWN . . 

Friendship is not just a word,not a wonderful relationship,it's a silent promise which says i'll always be with u!
whenever,
wherever,
and forever.

The one who can sense ur sadness in your smile, 
can hear u words in ur silence, can feel ur love in ur anger.... 
is REAL FRIEND. .  



A memory lasts forever, and never does it die. True friends stay together and never say good bye . . 

Dont ever forget your old friends when new one get added because... "A new broom may sweep clean, but the old brush knows all the corners."

                                                                                                        
                                                                                        LOtsofLove CikMie ^_^ v


cikmiesygmeme