Saturday, November 20, 2010

kehidupan ini . .



Hidup ini penuh dengan cabaran . . terkadang aku lemas dibawa arus deras seperti layang-layang terputus talinya, hidup tanpa tujuan dan matlamat. .

namun. . . kemunculan seseorang dalam hidup merubah corak kehidupan
ku, dia insan biasa. . yang aku harapkan darinya . .

fahamilah perasaanku, walaupun aku tak menunjukkannya aku harap kau fahami maksudku . . biarpun lafaz itu masih ku pendam tak bermakna
aku tenang . .

izinkan aku menyayangi dirimu. . .






kasih sayang tidak terbeli dengan wang ringgit walaupun dihadapkan dengan seribu lakonan duniawi . . .adakah kasih sayang ini beerti buat insan yang tidak mengenali maknanya ?

dalam kepayahan itu manusia tetap mencari dan tercari apa ertinya kasih sayang. . perasaan yang dikurniakan-Nya kepada kita sudah cukup me
mbuatkan kita mengenali maknanya, jika dicari dengan mata hati bukan dengan hati yang mati . .

semalam adalah kenangan
hari ini adalah kemyataan
esok adalah i
mpian
setiap insan inginkan kepastian
kenangan untuk disimpan
kenyataan untuk dihadapi
impian untuk diangankan

kadang-kadang kenangan hendaklah dilupakan
untuk menghadapi kebenaran kenyataan
supaya impian yang diangan
kan menjadi kepastian

esok sudah tentu menjadi hari ini
namun semalam tidak akan menjadi hari ini dan esok
kerana lumrah alam
masa tidak dapat diulang kembali. .

lotsOFloVE cIkMiE ^_^V


cikmiesygmeme

No comments:

Post a Comment