Sunday, November 28, 2010

bila saya sakit ag . .

hye  . . cmne korg semue  . .  msti shat2 kan? hmm saya bru je sihat dari demam n muntah2  . . xsuke sakit2 ney . . ag2 bila sakit ngn pale2 sekali adoii .. rasa cm nk je hantok kat dinding.  . .2 hari saya muntah2  . . xlarat rase cm nk m***** je  . . heheh .. tp hidop ag rini hehe . . pape pon alhamdulillah  . . ^_^ V thanx ya ma  ..  ingat ag ..  ma suh minom air 100 plus tp saya kata xnak dye ckap ag nk minom ke xnak lau xnak minom ma xnak g keje  . . hahah ok . . saya kata ok2 minom   . . nakal nya ma ugut ya ? hehehe 



 ini dye muke da sihat  . . hehehe ^_^ V  
ini pulak adek saya ya  ..  CT nurhaliza  ..  hehehe
bukan2 tp CT ZULAIHA ya  .

              
haahaha itu dye . .  buruk nya  . . ^_^ V malu nya  . .  

cikmiesygmeme

Saturday, November 27, 2010

birthday my uncle . . cik lee

 Nama penuh dye Jobriyen bin MOhammad Hussain  . . lahir pada 25 novEmber  . . masih bujang  . . bujang terlajak   . .  hehehe 
see . .  da tue da pakcik saya  tp sampai sekarang tidak kwin2 lagi . .  hehehe semoga pjg umo n murah rezeki cik lee . .  
pakcik sy ney suka sgt pergi langkawi  . .  bila dye free  . . bila raya pon dye pegi . . org raya kat umah dengan family dye raya kat sane ngn kwn2  . . gilaa . .  hehehe k .la tu je  . . serba sedikit tntg pakcik sy . .  


                                                                                                      loTSoflove ciK mie ^_^V


cikmiesygmeme

[Sturm Und Drang - A Million Nights] [LYRICS]


cikmiesygmeme

Thursday, November 25, 2010

  


I can't be the best person in this world, but I can be me. I may not be the sweetest, but I can be as I can be. I may not be the one for you, but I'll always be there for you.







My past says u met me. . My future says u wil care 4 me . . My present says u wil understand me But my heart says u wil Always Remember ME . .  :) 

lotsoflove cik mie ^_^V     

cikmiesygmeme

REALITY


"sometimes people are nothing"
you make them something
and when they become something...
they feel that you are nothing...

If you LOVE someone, tell them. Life's to short for regrets and if you feel something, tell them because you may never get the
chance again....


cikmiesygmeme

Saturday, November 20, 2010

kehidupan ini . .



Hidup ini penuh dengan cabaran . . terkadang aku lemas dibawa arus deras seperti layang-layang terputus talinya, hidup tanpa tujuan dan matlamat. .

namun. . . kemunculan seseorang dalam hidup merubah corak kehidupan
ku, dia insan biasa. . yang aku harapkan darinya . .

fahamilah perasaanku, walaupun aku tak menunjukkannya aku harap kau fahami maksudku . . biarpun lafaz itu masih ku pendam tak bermakna
aku tenang . .

izinkan aku menyayangi dirimu. . .






kasih sayang tidak terbeli dengan wang ringgit walaupun dihadapkan dengan seribu lakonan duniawi . . .adakah kasih sayang ini beerti buat insan yang tidak mengenali maknanya ?

dalam kepayahan itu manusia tetap mencari dan tercari apa ertinya kasih sayang. . perasaan yang dikurniakan-Nya kepada kita sudah cukup me
mbuatkan kita mengenali maknanya, jika dicari dengan mata hati bukan dengan hati yang mati . .

semalam adalah kenangan
hari ini adalah kemyataan
esok adalah i
mpian
setiap insan inginkan kepastian
kenangan untuk disimpan
kenyataan untuk dihadapi
impian untuk diangankan

kadang-kadang kenangan hendaklah dilupakan
untuk menghadapi kebenaran kenyataan
supaya impian yang diangan
kan menjadi kepastian

esok sudah tentu menjadi hari ini
namun semalam tidak akan menjadi hari ini dan esok
kerana lumrah alam
masa tidak dapat diulang kembali. .

lotsOFloVE cIkMiE ^_^V


cikmiesygmeme

Wednesday, November 17, 2010

aiDiLAdHa


salam . . . berada nya saya disini ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA atau dikenali sebagai raya
korban . . (ayat xbole la kan . . hehe)



cikmiesygmeme